Activatie en installatie

Leuk dat u gekozen heeft voor de Scipio App!

Voor activatie kan de beheerder van uw Scipio Online administratie een e-mail sturen aan sales@hagru.nl.
Kunt u hierbij ook aangeven wie we als beheerder van de Scipio-App mogen noteren?
We activeren de Scipio App dan graag voor uw gemeente.

U kunt vanuit de Start-App te allen tijde upgraden naar de Plus-App, of Premium-App.
De beheerder kan dit eenvoudig via de beheersomgeving van uw Scipio App met een druk op de knop regelen. U kunt vanaf dat moment direct gebruik maken van de extra functionaliteiten.

De Scipio App kunt u vinden in de Play Store (Android) of App Store (iPhone) van uw smartphone of tablet. Vanuit de Store heeft u vervolgens de mogelijkheid de Scipio App te downloaden en te installeren.

Heeft u een uitnodigingsmail ontvangen? Dan kunt u deze informatie ook in deze e-mail terugvinden.

Een uitgebreide instructie met meer informatie over het downloaden en installeren van de Scipio App kunt u vinden in onze handleiding:
Aan de slag met de Scipio App.

De Scipio App is geschikt voor gebruik op de smartphones en tablets. In de Play Store of App Store kunt u nakijken of de versie van uw besturingssysteem wordt ondersteund. De Scipio App wordt niet ondersteund op smartphones met Windows Phone.

De Scipio App is een app die specifiek voor mobiele apparaten is ontwikkeld; dus een smartphone (iPhone of Android toestel) of een tablet (iPad of Android).
Wij ontwikkelen geen specifieke App voor Windows of een Mac.

Omdat het e-mailadres is gekoppeld aan Scipio-Online, kunt u hiervoor uw e-mailadres aanpassen op uw persoonskaart in Scipio Online.
Het e-mailadres kunt u terugvinden op de persoonskaart, op het tabblad Naamgegevens.
Na maximaal 24 uur (na de synchronisatie), kunt u via het beheer met het nieuwe e-mailadres een nieuw account aanmaken.